Vetgirig

Bild 74

Nour är i en kunskapstörstsfas. framför datorn är nästan enda stället hon känner sig tillfredsställd. Så här hänger vi i väntan på bättre tider.

5 svar to “Vetgirig”

  1. Vad skönt att du fick sova i natt!!
    Snart kommer väl Lollo hem??? Gulliga ni är!

  2. He he. Just det. Det är nog där hon vill vara!!! 🙂

  3. Svarar här också:

    Men Agnes, du får fylla i att du är kompis med mig ju 🙂

    Vi har inte gett masken nåt namn än, han har två stycken i olika färger, måste komma på två namn.

  4. Nu har jag lagt till ett val. Du var ju inte kompis med mig när du hittade bloggen kom jag på.

  5. va sota ni ar!!! vill bara ata upp ditt barn, eller mangla henne! later lite grymt, men hon ar sa sot att jag maste! :o)

    sjalv ar jag frustrerad till tusen. 4 dagar over tiden nu, och ar trott pa att vanta……….. mitt barn vill inte komma ut!!

    kram

Kommentera

