Dubbla budskap

Det ser inte direkt ut som att jag håller replängds avstånd till Nour på bilden jag la upp. Vilket jag inte heller gör längre. Jag är inne på fjärde dagen av sjuka och hoppas att jag inte smittar längre. Närhetstorkan blev outhärdlig efter pärsen på bvc. Läste någonstans att barn blir förkylda i snitt var tredje vecka när de börjar på dagis. Förr eller senare kommer vi alltså antagligen smitta varandra. Så varför inte börja nu?

Helgen var för övrigt grym. Vi firade pappa på valborg, bröllop i Malmö i fredags. Och jag vill skriva ett långt inlägg om Hans Rosling som jag såg på teve igår, för jag blev så inspirerad.

Ett svar to “Dubbla budskap”

  1. Hej Agnes!

    Jag blev också inspirerad av Hans Rosling som jag aldrig tidigare hade hört talas om. Jag var tvungen att visa ett klipp från en av hans föreläsningar på mina lektioner idag.

    Kram Frida

Kommentera

