Det där med djungler

Jag slapp barnvagnsdjungeln till slut. Nour föddes och vi köpte den enda vagn på Babyland i Arninge som gick in i hissen. En stor lättnad.

Nu harvar jag runt i espressomaskindjungeln istället. Det finns minst lika många forum för det, olika märken, priser, smaker och åsikter.

Just nu har jag fastnat för denna. Jag har ingen aning om hurdant kaffe den gör. Men jag tänker att kostar den så mycket måste ju något gott komma ur den.

bild-4

Ett svar to “Det där med djungler”

  1. Den gör säkert inte bara gott kaffe, den är dessutom väldigt snygg!

Kommentera

