Ikapp

Det kom ikapp mig till slut. Allting. Jag har svårt att växla ner när jag är uppe i varv och de senaste veckorna har varit en dans bland molnen. Och eftersom jag varit glad har jag trott att jag kan axla alla gamla mantlar igen. Styrelseuppdrag, skrivprojekt och familjeangelägenheter.

Men det gick visst inte så bra och i tisdags var jag ledsen. Trött. Och självfallet höll jag mig borta från bloggen, eftersom jag tycker det är jobbigt att fläka ut mina brister.

Men liksom de flesta av mina svackor, var även denna tillfällig. Idag har jag haft mängder av energi. Gjort hörseltest och gått till BVC med Nour. Fixat och donat och ätit god middag med fina vänner.

Nu ska jag sova. Natten är darlings, sovmorgonen min.

Jag måste börja lära mig av mina misstag. Jag vet bara inte hur.

Kommentera

