Anus slida urinrör

Jag gick på mitt livs första vänta-barn-gympa i eftermiddags. Clarkson hade hört rykten om att man skulle få rabbla ett mantra om sitt anus och jag var därför full av förväntan.

En oerhört upplyftande erfarenhet måste jag säga. Arton kulmagar i en ring, en ledare i mitten som pratade mer om vila än motion och så mantrat: Anus, slida, urinrör.

Det blev inget grupprabblande. Istället låg vi i tyst samhörighet och knep våra anus, medan ledaren ledde oss framåt.

Nu är jag hemma, har tömt en godispåse och även alla gravidoämnen. Resten av månaden ska jag blogga om annat. Imorgon till exempel om varför förläggaren inte svarat på mitt mail. Eller kanske något om världsläget.

Ett svar to “Anus slida urinrör”

  1. […] jag böjde mig fram för att spänna binningarna. Och med tanke på att jag inte motionerat sedan anus, slida, urinrör, är jag rätt mör […]

Kommentera

