Fan också…

Jag är sömnlös. Grannens nya tvättmaskin låter som en träningscykel sedan tre timmar tillbaka och darling är en snarkofag utan dess like.

Så nu ligger jag på soffan och bloggar, vilket säkert gör att det kommer ta ännu längre tid för mig att somna och jag förbannar att jag inte släpade mig upp i morse, eller åtminstone i förmiddags.

Frö roar sig med att slå knut på sig själv, vilket känns skumt och lite obehagligt, men även trivsamt, eftersom jag åtminstone inte är ensam vaken i världen.

Kommentera

