Houston Texas

bild-42

Efter att ha betalat 29 dollar för en skitäcklig frukost med påsmugglad korv på mackan, kändes åtta dollar för en hel dags internetande inte dyrt alls. Så jag slog till.

Vi är i Houston, på George Bushflygplatsen igen, och än så länge har det mesta gått smidigare än sist. Jag har köpt en ny nackkudde, som man inte blåser upp och som det därmed inte kommer gå hål på (likt mina fyra senaste) och som levereras av någon till boardingen (!?). Jag har även köpt en kopp kaffe som jag hällt ut över tröjan. (se fläck ovan)

Men. Jag har även dragit fram gravidkortet och krävt gångplats, samt att få sitta med min familj, och fick min vilja igenom. Och om ett knappt dygn kommer jag kunna lägga då antagligen dubbelt så tjocka ben, i soffan och somna framför teven.

Kommentera

