Dos gatas embarazadas

pict0317
img_6256

Vi akte till Golfito och at fisklunch. Under ett bord lag en liten katt, som vantade ungar och jag kande mig som en stor frossande val, jamfort med den lilla taniga hungriga.

Alla sager att man inte ska mata djur pa restaurang, men om tva gravidos kolliderar pa detta satt, finns ingen annan utvag.

Som komplement till alla dessa krampor som man tycks fa, har jag upptackt ett hormonellt mirakel. Mina naglar, som hela livet gatt av vid blotta tanken pa att vaxa sig langa, har blivit harda som sten. Sjalvklart har jag inte kunnat lata bli att lata dem vaxa och nu later det klickklickticktick mot tangentbordet istallet for bonkbonk.

For ovrigt kom vi just tillbaka till San Jose och hanger pa internetkafé i vantan pa tía Sioni, som ska hamta oss efter jobbet. Klockan har just passerat fem.

Ett svar to “Dos gatas embarazadas”

  1. Åh vilken fin liten tjockis (syftar alltså på katten, men du är också fin).

Kommentera

