Fredlig luciahelg

poster

Äntligen fredag. Mamma sitter vid köksbordet och läser DN. Vi ska till Farmis i Igelboda och önska god jul.

Imorgon är det lucia. Jag kommer lobba för freden på Strand (Street) mellan elva och två både lördag och söndag.

Så kom gärna förbi, designa en fredsleksak, vinn en fredsduva och kasta prick på pistoler och jasplan.

3 svar to “Fredlig luciahelg”

  1. Hej Agnes!

    Vet du vad? Det är K som läser mitt manus just nu. Gud vad jag är nervös.

    Åhh gud vilken tur att jag läste igenom vad jag just skrev. Ett ”m” hade trillat bort och det hade ju varit riktigt pinsamt och lett till en hel del ångest.

    Kram Frida

  2. Såklart hon tycker du är grym!

  3. Hej Agnes!

    E skrev det i mailet.

    Åh vad jag hoppas att hon gör det.

    Kram

Kommentera

