Final i Körkorts-VM

bil

Darling sa åt mig att se lektion och uppkörningskontroll som kvartsfinal och semi och det blev faktiskt lättare så. Att se livet som en tävling med delmål, gör resan konkret.

Idag blev jag testad av Håkan. Han tycker jag hade koll på läget.
Åk du till Costa Rica, sola och bada. Kom hem igen. Ta möjligen en lektion för att tvätta bort ringrosten och boka tid för uppkörning. Inga problem.

Jag är i final. Det känns stort. Snart kommer huvudvärken, som brukar ligga som en hinna fram till nästa dag. Idag var det dessutom mörkerkörning och pissregn. I kombination.

Så nu har jag tre B att bocka av 2009. Bebbe, bok och bevisad-bilförare. Den heliga treenigheten.

4 svar to “Final i Körkorts-VM”

  1. Det känns ju som att jag säger grattis varenda gång jag yttrar mig här men du går ju från klarhet till klarhet. Roligt! Var stolt nu, ta körkort är det svåraste som finns om du frågar mig. Och skriva bok. Och självklart: fixa barn.

  2. Tack! Riktigt i hamn är jag ju dock inte än. Men okej, jag ska vara stolt. Dessutom känns det som att det fjärde B:s, barnvagnen, kommer bli den största utmaningen av dem alla.

    Kram

  3. Härligt!!!! Så skoj! Nu är det bara en liten petitess kvar.

  4. Det fjärde b:t ska jag satsa på 2009: brodera!
    Du e grym! Kram!

Kommentera

