Bästa helgen

Jag har bakat så mycket att lägenheten fortfarande stinker av något sött. Har haft svärmor på sleep over. Har ätit sju ägg på tre dagar, övningskört till Farsta, varit på julmarknad i Sickla och druckit glögg på Karlbergsvägen.

Jag har köpt en hyacint (julens enda pynt)

Och så har jag vaknat med darling på kudden intill min, tre dagar i rad nu.

Bästa helgen.

Ett svar to “Bästa helgen”

  1. hej kära du,
    aldeles för länge sen jag var inne här. kul att läsa om dig och fröet!
    jag kommer inte till sthlm nästa helg, men helgen efter det. missar jag dig då?
    det vore himla synd. annars får vi synas på andra sidan det nya året.
    det verkar som du råkat ut för lite aggresiva körskollärare, be dem dra åt skogen, ni är ju faktiskt två mot en!!!
    stor andraadventskram!

Kommentera

