Varför?!

Min granne dammsuger igen. och jag blir lika irriterad som vanligt.

3 svar to “Varför?!”

  1. Hej Agnes!

    Jag blir också störd av grannar och det är en av anledningarna till att vi flyttade senaste gången. Nu bor vi i nybyggd lägenhet och det är så bra isolerat att man knappt hör någonting = total lycka. Jag älskar gamla hus men när man hör grannarna nysa och dricka mjölk blir det lätt jobbig.

    På tal om Indien, min pappa växte upp där. Vad gjorde din pappa österut?

    Kram Frida

  2. Egentligen gillar jag ljudet från grannarna, eller egentligen inte, men min kärlek till gamla hus är för stor för att vilja bo på annat sätt. Men det värsta med dammsugandet är att de gör det så OFTA, jag blir irriterad på deras renlighet. Ljudet är inte alls högt, ändå går jag i taket.

    Pappa och mamma luffade runt i Indien, 1975 tror jag det var. De gjorde en runda Iran, Israel, Afghanistan, Indien mfl, men åkte hem lite tidigare än tänkt.

    Din lägenhet verkar förresten skitmysig!

  3. Och din pysselnivå, jag beundrar den verkligen 🙂

Kommentera

