Storm

Drömde att jag fött två döda barn. Att jag bar runt på dem i en liten påse. Tror det beror på Wallanderfilmen jag såg igår kväll, där en galen kvinna förlorat sin dotter i plötslig spädbarnsdöd.

Darling åker till Kongo ikväll, om han inte fastnar i snön. Själv har jag körlektion klockan ett, ont i huvudet och borde plugga, men bloggar istället och längtar efter kaffe. Önskar jag fick gå hem, dra täcket över huvudet och sova ända till jag inte är gräsänka längre.

Å andra sidan finns det få saker som gör mig mer produktiv än att vara ensam hemma. Jag har köpt ny bra musik, ska ladda med glögg också, och börja slutredigeringen.

Och så måste antagligen kolla in 90210 ikväll också.

Kommentera

