Kicki & Lasse

kickilasse

Har just läst ut bokcirkelboken Kicki & Lasse, inför morgondagens träff. Gillade den mycket, men hade så höga förväntningar på slutet, att jag blev lite besviken. Tyckte det påminde lite om brorsans boks slut, som var strået vassare.

Men grymt fina karaktärer och bildspråket, wao.

Nu laddar jag inför ER, som jag vet kommer bli sjukt sorgligt (jag tjuvläste på nätet). Darling fick motorstopp på E4:an förut, i en bil som läckte bensin, men kom fram helskinnad. Det var tur, för jag är i en fas då jag tror att han ska dö, typ hela tiden. Och snart kommer jag gråta mig snorig, för någon kommer dö, fast på teve.

Kommentera

