Mupp med finne

Jag vet inte vem av oss som är muppigast. Jag, som vill se Idolreprisen, trots att jag såg direktsändningen i fredags, eller darling, som vill se Debattreprisen, trots att han såg direktsändningen i torsdags (eller var det onsdags?)

Jag har massakrerat en finne på kinden. Med eldad nål och envishet, fick jag mitt vanligen nästan symmetriska ansikte att helt ändra form. Jag kan liksom inte hålla mig borta från dem, lite som med juicen i kylen. Jag vet att jag får magknip, men det är ju så GOTT. Och just denna gång kanske det går vägen.
bild-38

Såhär bra blev det till slut.

Nu ska jag försöka klä på mig och bege mig på fikatour.

Kommentera

