Frö på fest

Har varit på fest två kvällar i rad nu, och jag avundas Frö som får guppa runt i fostervattnet, lyssna på sorlet och musiken. Jag tänker att om jag fortsätter att dansa och sorla så ofta och mycket jag kan, borde h*n ju komma ut trivas bra i myller?

Det är i allafall min dröm. Att få ett myllerbarn som somnar gott i sorl.

3 svar to “Frö på fest”

  1. Vilken grym graviditet du har! Härligt för Frö. Fröpåsar brukar gilla att ligga och klucka vid ljudbarriärer. Var ska vi ses? Vill du ha besök eller ses på stan eller här eller vad? Vill du gå och hälsa på Svante?

  2. Kul! Men vi kanske måste ge en skorpa till Svante då. Jag får sån ångest av hans liv. Ring när du är klar! Kram!

  3. ps. Jag har inget inbokat och tar det lugnt, så det gör inget om du blir sen hos kussen!

Kommentera

