Strategi

Jag tänker strategi. Jag har många bollar i luften just nu och jag bygger högar av prioritering där jag inte kan välja vad som ska ligga överst.

Körkortet måste nästan gå först. Herregud, det är mitt fjärde körkortstillstånd och jag närmar mig trettio. Och när jag frågade i morse tyckte läraren att det lät rimligt och möjligt och vi ska hårdträna nu ett par gånger. Teorin har jag inte börjat med än, men jag skulle behöva börja. Verkligen.

Ett tankefrö har börjat gro, om att flytta uppsatsen framåt i tiden. Till efter jul, när jag har mer tid. Till evigheten, så jag slipper skriva den någonsin.

Kan man skriva en uppsats på en och en halv månad, på tredjedelsfart?

Är det förresten inte typiskt att mailen pajar samma dag som jag behöver den som mest? Något är allvarligt fel hos Levonline, jävla skitwebbhotell.

Kommentera

