Manusmanisk

Nu har jag just tryckt send och skickat version 3 av del 1 till förläggaren. Antingen kommer hon tro att jag är galen, eller bara slarvig, men mitt sätt att jobba bär ofta på ett sting av intensitet, vilket hon lär märka senare om inte förr.

Sjukt skönt känns det i alla fall.

Jag har skitont i ryggen och mutanten pressar mig så sakteliga ur alla byxor jag äger, men nu ska jag gå på bio och sitta i extrastora stolar. Darling fixade, vet inte hur det gick till men det känns lyxigt.

Nu håller jag tummarna för att att förläggaren hör av sig och gillar mig igen. Eller åtminstone mitt manus.

Kommentera

