Men alltså, vilken glädje!

Visst är jag bekant med att delad glädje är dubbel glädje, men shit, det har verkligen varit julafton i våra liv under det senaste dygnet. Så många genuint fantastiska reaktioner som vällt fram ur alla hörn. Jag är hormonell, jag gråter hela tiden, jag blir snart uttorkad.

Jag har gått och trott på detta nu i mer än 24 timmar, och både jag och darling ser den lilla filmsnutten, eller åtminstone vad som kändes som en filmsnutt, spelas upp i huvudet på repeat. Med Frö som tog sats och flög rakt upp i luften som värsta Patrik Sjöberg/Kajsa Bergkvist. Om och om igen. Övade på sin hickreflex.

Du skämtar, har nog varit den vanligaste reaktionen, men så glada som alla blivit sen, när de fattat att vi menat allvar. Wao. Jag är mållös. Visst, det här är bland det största som har hänt i mitt liv, och sannerligen det mest surrealistiska, men jag hade inte väntat mig att så många andra skulle tycka detsamma.

Jaha. Då började jag gråta igen. Just typiskt.

Men för att citera min tredjeringsruta: Mina vänner, tack rå.. Tack för att ni är så grymma och fina och stöttande och coola och gör mitt liv så härligt.

Ett svar to “Men alltså, vilken glädje!”

  1. Det är ju för vi alla tycker om dej sa himlans.
    puss #1

Kommentera

