Det var inte cancer…

Det var ett barn! Liten liten och med hickan från hell, men levande. Har liksom varit helt övertygad om att det var druvbörd, eller en förirrad bajskorv eller ett bråck.

Hade tänkt banga matchen ikväll, men efter den atletiska uppvisningen i magen, måste jag visa att jag också kan, och kanske till och med göra mål!

6 svar to “Det var inte cancer…”

  1. GRATTIS!!!!
    Hoppas du klarar dej fran att ma tjyvens, och LIIIIIIITE mer detaljer (tex förväntad nedkomst etc) skulle uppskattas.
    püß #1

  2. Grattis annu en gang min kara underbara van! Man kan till och med se hennes/hans lilla lilla nasa! Otroligt

    Stor kram till mamma Agnes och pappa Luis!

  3. Fiiiina Frö!!!!!

  4. Oj, grattis! Vad häftigt.

    Såg att jag missat en massa nyheter här, grattis till bokutgivandet också. Vilka tider.

  5. Grattis igen vännen! Så vackert! Blev jättelipig över första bilden, satt och tittade i timmar. Var också nervös innan, trodde de skulle klappa mig på axeln och säga ”lilla vän, du har nog bara blivit lite tjock.” Nu har jag BEVIS för att det var någon som bodde i magen. Ett litet bevis med omättlig aptit.. Ajajaj.

  6. grattis hjärtat!!!!!! grattis till dig och luis!!! de blir en liten göttis!!

Kommentera

