Spännande spännande

Läste hos Clärfi att hon utmanat mig, men vad ere för tråkiga frågor? Vem har kommit på dem? (jag vill ju såklart väldigt gärna svara ändå…)

1. Vilken mat äter du ofta?
Jag äter ägg sjukt ofta. Minst två om dan.

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Jag är den som bajsar i blomkrukan.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
På toaletten.

4. Köper du ofta Triss?
Jag tror att jag fått en trisslott som tack för att jag givit blod någon gång, men annars aldrig.

5 . Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Till Mocambique var iaf bästa resan, sen blev det inte så mycket semester som jag tänkt.

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
Öppna kanalen.

Å, jag känner mig renad. Och ni som läser känner mig så mycket bättre nu. Härligt!

Ett svar to “Spännande spännande”

  1. Ag-ag, dina svar är det bästa jag läst på länge och jag skrattar hela vägen till sängs, snart, bajsa i blomkrukan hahahha. 2009 KOMMER bli ditt bästa år. Remember who told you first. Och jag får vara med på ett hörn! Alma hälsar, hon har bajsat två ggr idag. I blöjan.

Kommentera

