Inmurad

När jag kom hem ikväll stod en mans underkropp utanför mitt vardagsrumsfönster. En smärre chock, följd av lätt ångest, eftersom detta innebär att jag och darling snart är helt inmurade av byggnadsställningar. Persiennerna i sovrummet har varit nere i snart en månad, måste vi nu omge oss med totalt mörker? Och vad kommer detta göra med psyket?!

Jag köpte oss varsin bakelse som tröst. Min var jättegod. Jag skulle kunna äta en till.

Nu ska jag titta på Idol.

2 svar to “Inmurad”

  1. Fan va cool bloggen såg ut nurå
    Jag tycker du ska äta två semlor på raken. och kände inte igen dig på kortet! Är det i photobooth, spegelvänt?
    Jag köper huset. De e lugnt….

  2. Kan inte tänka mig någon bättre granne än du!

    Det är photobooth, men spegelvänt vet jag inte…. Jag har helt enkelt förändrats. Det är nog dags att vi ses.

Kommentera

