Jag ljög

Jag har inte bloggat ett skit mycket oftare än förr. Men jag är åtminstone glad. Damp har blivit så otroligt fint med sina nya hyresgäster och vi har sopsortering nu! Tjoho, det trodde jag aldrig, men det funkar tom. Sen är skolan jättekul, jag känner mig som en kunskapstörstande svamp som slurpar i mig visdomar. 

Men förläggaren har inte hört av sig, snart tre veckor och jag tuggade mig för länge sen ner till nagelbanden. Manuset är ju skitmycket bättre som version 2.0, hon vore verkligen osmart om hon dissade mig nu och inte förut, men andas lugnt kan jag inte trots denna visshet. Usch. Jag vill bara bli berömd, hur mycket begärt är det egentligen? 

Jag har städat mitt skrivbord, flyttat bort det sista skräpet sedan väggbygget och nu tror jag att jag ska pila via Vi, köpa en jättestor bakelse och äta framför teven. Så ska jag njuta av hur bra mitt liv är, hur många fina saker som händer runt omkring och av hur lätt kroppen är när herr ångest har semester.

Ett svar to “Jag ljög”

  1. Har det inte varit bokmässa och grejer = hon varit very busy. klart som korvspad att boken är skitbra nu. Kram.

Kommentera

