Diverse bilder

Klicka pa bilden sa kommer fler.

Det verkar som att telefonnumret jag bloggade inte fungerar sa bra. Inga sms eller samtal fran Sverige nar fram.

Idag nar vi var pa vag till Sergitos gamla hus borjade det plotsligt osregna. Vi tvingades soka skydd pa ett kafe och gick sen vidare hit, internetkafet.

Nu har det klarnat upp igen och vi ska knalla vidare i vart sokande. Imorgon ar sista dan, sen bar det av vidare till Pemba.

Allt fler tecken visar att pappa kanske inte vill folja med oss hem anda. Jag skulle nog ocksa valja Moçambique framfor Sverige om jag vore han, men kanske kan han sluta spoka nu. Familjen som bodde dar hade t.o.m tagit dit en prast som stankt vatten lite har och dar, men inget hade hjalpt.

Jag kanner en san enorm trygghet i den har stan. Vi far se om jag blir ranad den har gangen ocksa.

Kommentera

