The end

De visar Adam och Eva på tv och jag minns att jag tyckte den var så bra när den kom. Nu är den mest jobbig. Jag har slötittat med ena ögat och knapprat tangenter med andra. Jag hade 40 skrivna sidor som mål denna vecka och nu är jag där. Jag lägger ner nu. Förvandlade just 240 sidor av Projekt 07 till Pdf.

Den här veckan har jag blivit rödvinsalkis. Har snart slurpat i mig en hel baginbox. Jag har inte tränat och inte sovit, men fokuserat och imorgon vaknar jag antagligen med ont överallt.

Det är tredje advent idag och julen har snart passerat utan att jag märkte nåt. Har gått förbi granförsäljning några gånger och tänkt att vi borde ha en, men sagan från när jag var liten, om granen som längtade efter att bli julgran och sen blev uppeldad i kakelugnen, sitter hårt i själen. Får se hur det blir.

Imorgon kommer darling hem om allt går bra, förhoppningsvis i närheten av lika kärlekskrank som jag är just nu.

Jag hade tänkt städa och fylla kylen. Men jag har bara hamrat och knattrat och pillat.

Ett svar to “The end”

  1. Goooood Jul pa er!

    kram Kicki, Vince och Burken.
    Püß

Kommentera

