Hem ljuva hem

Ringde en låssmed från flygbussen. Vi hade kommit på att extranycklarna låg i en skål nära dörren och kanske gick att få tag i. Låssmeden var ett snille och fixade biffen på fem minuter, men lägstapris var fortfarande 800. Men vi kom in och tjuvarna hade inte kommit före. Jag har nojat som fan, även fast försäkringsbolaget sa att risken är minimal. Men långt borta kan det mesta inta vilka proportioner som helst.

Nu sorterar jag kvitton och post. Min bank har skickat ett brev där de ber mig spärra mitt kort, eftersom de misstänker att det är del av någon härva. Kanske är det onormal aktivitet från Spanien när jag köpt mig ett nytt liv. Eller så smyger nån runt och tänker blåsa mig.

Skönt att vara hemma iallafall. Och om en timme är det American Idol!!

Ett svar to “Hem ljuva hem”

  1. Ralfi vill du fika innan jag åker idag??

Kommentera

