Förvirringens tidevarv?

Vi la vårt tak i budgivningen och sen åkte vi ur bara några minuter senare. Jag skulle messa darling om förlusten och skrev:

Snyft, vi är ute. Smärtfriaste gången hittills måste jag säga :). Puss

Tryckte på send och såg till min förfäran att messet gick tillbaka till mäklaren.
Nooooooo!!! Jag tryckte på avbryt men det sket mobilen i.

När jag ringde darling för att berätta skrattade jag så mycket att jag knappt fick fram ett ord.

Ett svar to “Förvirringens tidevarv?”

  1. Hihi, mäklaren blev säkert jätteglad och rörd över ett puss. Kanske innebär det att det går bättre nästa gång?

Kommentera

