I veckan

arica_1.jpgarica_2.jpg

Pa utsiktsberget med kusin Ivan. Jag och darling kan anas i glajerna.

arica_3.jpgarica_4.jpg

Hoptryckta i bakluckan pa en skjuts, efter motorstopp i Boliva. Sen pa bilflak med vind i haret och darlings slakt vid min sida.

arica_5.jpg

Pa vag fran lyxhotellet i La Paz mot terminalen och evighetsbussen tillbaka till Arica.

2 svar to “I veckan”

  1. Det rosa håret passar dig! Hur hipp är inte du nu i Sydamerika? Resan verkar helt fantastisk men är det verkligen L i glajerna? Är det inte en släkting? Be om ursäkt ifall jag inte känner igen er längre…. 🙂 Längtar efter dig!

  2. Du har ratt kompis. Det var konstigt formulerat, sa jag andrade. Det ar jag och darling som kan anas i glajerna. Personen ar mkt riktigt en slakting.
    Langtar efter dig oxa! Och karaffen!
    Kram

Kommentera

