Seg dag

Det måste ha att göra med vintervakuumet, det faktum att jag inte står ut med tanken på att skriva något, någonstans. Det som alla andra bloggare som egentligen inte orkar med ändå skriver om på sina sidor.

Om 30 dagar drar jag på resa. Vi pratar varje dag om att vi verkligen måste ha ett möte om filmen vi ska göra, men det har fortfarande inte blivit av. Ju mer vi umgås, desto svårare blir det att skilja på nytta och nöje. Men vi har bokat in söndag eftermiddag.

Och ikväll ska jag på Idolfinalen. Clärfi, världens finaste vän och bundsförvant, bjöd med mig i början av veckan, men jag har inte vågat blogga om det av rädsla för att det ska försvinna. Som med darling i början. Och med det faktum att vi nog ska bli sambo.

Idol ska det iaf bli, vi ska sitta långt fram så jag ska be mamma ”spana”. Jag skulle gå på Idol för två veckor sen också och hade förvarnat. Sen blev det inställt och jag glömde säga till. Kom på för sent att mamma nog suttit och spanat hela kvällen, vilket hon hade gjort också.

Men. Det är fredag och herr ångest sitter som en slips runt halsen. För mycket behöver skapas, sammanfattas och nedpräntas för att jag ska finna lugn. Om två timmar ska jag till doktorn som förhoppningsvis vet mer om vad som är fel på min mage.

Ett svar to “Seg dag”

  1. Sambo???! Aggie, det är någon som behöver bli uppdaterad!

    Låter väldigt kul iaf!

    Kram och hoppas du får kul på finalen!

    Sara

Kommentera

