Projektvecka

Jag får skylla på dålig sömn. Att jag inte skriver nåt längre. Så många tankar har filtrerats och analyserats i huvudet att jag inte formulerat några ord eller meningar på papper. Även fast det ofta är bäst.

Brorsan kommer hem från Azorerna idag. Jag drömde att han redan landat. Jag drömde också att den fina lägenhet som jag spanat in var med på A-ekonomi. Där sa de att den var den lägenhet som mest väntades öka i pris i hela Stockholm under hela 2006. Ajsan kajsan.

Oavsett vad skulle mitt vita köksbord passa nästan ännu bättre där än här.

Tvättid klockan 15-19. Verkligen på tiden. Fantastiska handledsvärmare i present från Clärfi som jag dyrkar och bär varje dag. På P1 Kropp och själ är tema längd. Jag vill nästan ringa in, men har insett att mina 170,5 cm bara avviker från meddellängd med knappt fem cm.
Så mycket för det barndomstraumat.

Ett svar to “Projektvecka”

  1. Baby! Även jag avvkier med knappa 5 cm. Fast är andra hållet då. Du kanske har fått mina, vem vet?

Kommentera

