Hypokondri, avsnitt 2000

saknad.jpg

Men darling. Kan du säga åt din mobil att släppa fram mig. Jag börjar bli irriterad. Nej just, jag glömde. Du läser ju inte min blogg. I synnerhet inte från ett sanatorium i ödemarken.

Jag fastnade i instruktionen till min p-pillersort idag på väg till skolan. Som hypokondriker är det av yttersta vikt att hålla sig uppdaterad om sina läkemedel och de tänkbara biverkningar de kan framkalla.

Kontakta läkare/barnmorska omedelbart, om du ser tecken på blodpropp:
– plötslig hosta utan tydlig orsak

På lektionen en dryg timme senare började jag hosta på lektionen. Utan tydlig orsak.

Jaja. Hej då darling. Det var en ära att lära känna dig. Du var den i särklass bästa sexuellt attraherande person som jag någonsin mött.

Uppdatering: Det var inte Ukrainas fel, utan mobilens. Telia skiter tydligen i både Burundi och Ukraina. Säkert fler ställen också, som jag inte testat än. Träffade Andy över en öl, fick låna hans mobil och kom fram!! Jey. Nu har jag aktiverat ett gratis sms-konto på nätet och provat att skicka därifrån. Fortsättning följer…

3 svar to “Hypokondri, avsnitt 2000”

  1. Jag vill ju ocksa ha ett kort nar hjag lamnar kommentar. Hur gor man det? Tycker for ovrigt att mobilnatet i Ukraina bor byggas ut omdelbums. Puss o Kram

  2. Kicki. Jag lade upp en bild i min personliga profil. Jag trodde att den skulle synas i presentationen men dyker bara upp när jag kommenterar på en wordpress-blogg.

    Tydligen var det inte Ukrainas nät utan TELIAS som bör byggas ut. Skitföretag.

    Kram!

  3. Tydligen syns jag inte på min egen 🙂

Kommentera

