Dagens slut

Kan bara dagen ta slut. Nu. Jag har haft en tung molande ångest hela dagen och hur mycket jag än fixat och donat har inte känslan släppt.

Har kommit hem från minnesfondsmöte och har skola imorgon och ätit ett päron som var ganska gott. Jag intalar mig att massor av ämnen saknas i hjärnan som egentligen behövs för att jag ska vara dräglig.
Mötte två fina vänner oberoende av varandra på samma t-banesäte, men istället för att skratta högt av glädje sög känslan av ingenting alls sig allt mer fast i mitten av kroppen.

Ingen text har jag skrivit än heller.

2 svar to “Dagens slut”

  1. saknar dig.

  2. brackeblogt Says:

    English posts about the city, that is so far away, but i love some much: always welcome!

Kommentera

