Inte så stiligt

Vi har filmvisning ikväll, så jag sitter i studion och bränner filmen á la löpandebandprincipen. Försöker göra min stilövning samtidigt men det går verkligen katastrofdåligt. Har ingen riktig motivation och jag drömde så mycket saker inatt som gjorde mig arg att jag inte hämtat mig än.
Bl.a. hade jag tre personligheter i tre olika fysiska skepnader, som jag var tvungen att vara simulant. En var svarthårig och såg ut som en tecknad figur och en var ihop med en riktigt keff snubbe som ville få massa komplimanger utan att ge några tillbaka. Den tredje minns jag inte just nu.

Jag är helt inspirationslös.

Kommentera

