Kaffelös måndag

Jag har givit mig själv kaffeförbud hela veckan. Dels för att jag botar huvudvärken med överkonsumtion av ovan nämnda vara och dels för att min mage kollapsat. Fräter misstänksamt när jag äter eller inte äter.
Men nu värker huvudet, liksom det gjort hela dan och jag längtar efter en slurk. Bjöd bara på saft på fredsmötet, eftersom jag fasade för att falla till föga.

Jag är fortfarande lite trött och opepp, men fick största, finaste stödet av Darling i morse, som fick ångestrektangeln i magen att krympa och gå upp i rök nästan helt. Sen har jag skrivit klart åtminstone fyra av fem texter och Lina kollade in den där lägenheten i mitt hus som jag tycker att hon måste bo i. Och hon tyckte också nästan det. Så nu håller jag tummarna för grannsämja.
Och kör vidare på den giftfria kuren.


För såhär vill jag ju inte må.

Kommentera

