Det som göms i snö…

Det här inlägget skrev jag den 29 april, men vågade inte lägga upp det. Nu vågar jag. Jag lyssnade på Secret heart på repeat och hade ont i själen. Bakis och miserabel. Senare samma dag släppte jag stoltheten, kröp till korset, bekände min kärlek, fick prinsen och halva kungariket och ett sedan dess ett aldrig avklingande pirr i magen.
Softish.

29 april:
I många dagar nu har jag inte klarat av att skriva vad jag känner någonstans. Kanske för att det varit för många olika snubbar och trådar. Eller för att jag inte orkat. Inte klarat av att bestämma mig för vad det egentligen är jag vill.
Jag tror mig vara kär i L. Sedan brevet vid nyår.

Jag tänker att det egentligen inte borde vara så svårt. Vi borde kunna känna varandra. Jag är ett miffo, oförmögen att bli kär i rätt person. Dömd att digga L tills döden skiljer mig från livet. Jävla skit.

Secret heart. What are you so afraid of…

Ett svar to “Det som göms i snö…”

  1. underbart fint och romantica…

Kommentera

