Nu igen

Mitt humör är inte så bra idag. Är trött på mig själv. Skulle vilja kunna komprimera alla mina dåliga dagar till en intensiv månad och tvinga president Bush (eller annan person som jag föraktar våldsamt) att umgås med mig under den tiden. Han skulle inte bli sig lik igen någonsin efter den upplevelsen.
Eller ännu bättre: projicera den självbild jag har under mina inte så goda dagar, på Bush. Då skulle han med stor sannolikhet avgå.

Till råga på allt förhandlade klassen sig till att korta ner den första rasten för att få en längre lite senare. Vilken vi inte hann med. Fem minuter på tre timmar var inte tillräcklig frisklufttillförsel för att hålla mig fromm.

Kommentera

