Lealös

Jag kan knappt röra armarna eller för den del resten av kroppen. Moneypenny och jag var på powerbox. Sjukt kul, men ajaj. Och lånehandskarna luktade mök och svett från flera hundra år tillbaka.
Hur ska detta sluta? Jag orkar inte gå och lägga mig ens. Illamående utmattad. För att inte tala om, tänka på, hur jag kommer känna mig imorgon.

Tappade en nektarin ur väskan på väg till skolan idag. Kan inte riktigt släppa vad som hände med den. Var den försvann. Om någon plockade den i det sprängfyllda tåget. Väskan var stängd liksom. Plånboken låg kvar, så tjuven måste ha varit godhjärtat men hungring.

2 svar to “Lealös”

  1. eller sa kom den aldrig med hemifran, sa ligger den dar, pa koksbordet, langtandes tills du kommer hem!

  2. Nej, den gjorde ju inte det! Hur skumt som helst!

Kommentera

