Kvällssudd

Har druckit vin hos grannen och kom just hem. Är trött och på tv visas bara skit. Men jag ska sova snart i mina nytvättade lakan. Vakna utvilad utan huvudvärk, träffa Roomie och svida om till bröllop.

Eftersom vigseln är planerad utomhus önskar jag brudparet solsken. Men tydligen lever man lycklig länge om det regnar på bröllopsdagen. Har jag hört.

Jag måste vänta ända till halv ett för att få se Cityakuten och det orkar jag nog inte. Jag blir så förvirrad av alla repriser och nya avsnitt som blandas och ges av massor av olika serier på trean och femman. Ena dagen lever Doktor Green, nästa har han dött av hjärntumör.

Lite närhet vore soft.

Jag har förresten inte tagit bilden, men någon jag känner väl. Finstämd.

Kommentera

