Det har slutat ösregna nu…

Agnes messade just. Hon kommer till uppropet så min schizodröm förblir ouppfylld. Sorgligt.
Jag sitter på damp och har just skrivit ett protokoll som suttit på ångestlättarlistan hela sommaren. Tog ungefär en kvart att skriva, så så mycket för den ångesten.
Drömde underligt och känslomässigt. Somnade i en position och vaknade i exakt samma. Vi sover så ibland, frysta. Är alltid lika förvånade och jag i synnerhet eftersom jag är van vid att slåss, rulla och prata.

Ikväll ska jag träffa Bruno som blivit en tredjedel äldre än sist. När vi sågs i julas lånade han min kamera och tog den här bilden.

Jag har höga förväntningar på honom, uppenbarligen kommer han att bli en stor konstnär.

Mötet med farmis ligger fortfarande varmt i magtrakten. Just nu känns det som att jag har varit glad alltid, även fast det inte ens gått en vecka sedan dippen from hell.

Ska försöka dra mig innan regnet återvänder.

Kommentera

