Fridag

Ska strax gå och träna och sen ser jag fram mot att hänga i Kungsans solsken. I förrgår hade jag blöta fötter hela dan och idag, när jag känner mig lite lugnare och coolare igen, ser jag kopplingen mellan kroppen och själen. Det är viktigt att hålla fötterna torra, annars kan vad som helst hända.

Ikväll ska Brock firas och imorgon kräftor ätas och sen söndag och nästan ny vecka med skolstart och upprop.

Kanske är det varje människas skyldighet att vara lycklig, så mycket att det går att styra de egna tankarna.

Ett svar to “Fridag”

  1. vilka klokord du säger om människan…hoppas du får en härlig helg tösen ,Stockholm hade en underbar puls igår …

Kommentera

