Som Gert skulle säga – Äntligen!

När en halvtimme återstår av dagen kommer jag ut på nätet. Det där trådlösa gratisnätverket som Kungsan skrutit så mycket om är bara skit. Just nu snålar jag på någon annans

Mina fötter är blöta och har varit länge nu. Regnet kommer och går men jag hjälpte två grymma tjejer med sitt livs första radioproduktion för en stund och blev peppad. Hångla på stan hette den. Åt en chokladdoppad mjukglass. Eller egentligen mest chokladen. När den är borta finns inte så mycket gott kvar tyvärr.

Jag önskar Ung 08 hade funnits när jag var liten. Eller att Gimo hade legat i Stockholm när jag var liten. Då kanske jag hade kommit på lite tidigare hur grymt det är att göra ljud.

Imorgon ska jag göra en egen produktion och sen ska jag tvätta. Det är verkligen på tiden.

Kommentera

