Känns som fredag

Härom dagen frågade fina killen om jag fortfarande bloggade. Han har inte vågat läsa sedan jag skrev om en arg dröm jag haft om honom, tror att det var i början av april. Då bestämde han sig för att ringa mer och tjuvläsa mindre. Sedan dess har han alltså inte vågat sig in igen, men nu när han frågade sådär fint, sa jag att han är välkommen tillbaka när han vill.
Vad annat går att säga? Med att blogga bjuder jag per automatik in hela världen om de så önskar.

Sitter och bränner filmen till Ivone. Imorgon går paketet iväg med presenter och brev. Jag är lite nervös över vad hon ska tycka.

Hämtade fotona till farmis album och genom att klaga på en aningen bucklig förstoring, fick jag en till gratis. Träffade Lotta som snart är gift och fick massa hårprodukter från hennes jobb som ska göra frippan lockigare. Jag har sovit som en kratta de senaste nätterna och har ett betongblock på varje ögonlock. Lite ont i skåpskadan och en blåsa under foten. Ändå känns det som fredag och det är nice.

Kommentera

