Tillbaka bland de ätande

Himlen är ganska behagligt molnig och dagen känns som gjord för översättande av film. Cyklade hemåt i morgonlugnet med vinden i håret och nog har jag svårt att övertala mig själv till att köpa hjälm. Frågade kompisen som just skaffat en och hon beskrev de första dagarnas känsla som aningen klaustrofobisk.
Samtidigt vill jag leva extra mycket just nu, i min odödlighet. För så här glad och lugn i kombination har jag inte varit sedan mitt tidigare liv.

Just nu smakar all mat så där fantastiskt gott. Den första halvan avocado går inte att beskriva i ord. Men från en annan värld kom den allt.

Såg The Squid and the Whale igår på bio. Grym.

Kommentera

