Omen?

Drömde att Tyskland vann över Ecuador med 40-6. Så många mål hade aldrig någonsin gjorts i ett vm-sammanhang och jag var skitsur över att ha missat matchen. 40-6 innebar ju ungefär ett mål varannan minut, snacka om underhållning.

Sen drömde jag att brorsan var hemma igen. Han hade till slut inte vågat åka till Rom.

Annars måste jag säga att jag tycker att Så gör Zlatan i DN varje morgon, är bland det mest meningslösa och tråkiga jag läst. Verkar bara vilja komma fram till att Zlatan softar på hotellrummet hela dagarna, istället för att hålla presskonferens eller äta frukostbuffé med de andra.
Vad vill de att jag ska känna? Upprördhet?

Kommentera

