Ägg?

Jag drömmer om ägg. Igår att jag höll i ett i som absolut inte fick gå sönder. Men ägget sprack i min hand och jag stod och balanserade den dallriga vitan och gulan. Jag såg ut att klara det hela vägen fram, men så kom en kille in från höger och tacklade mig och ägget ramlade i golvet. För jävligt.

Inatt drömde jag att jag hittade en kaviartub som hade läckt. En sån tub med ägg inkluderat (är det verkligen gott?) och innehållet hade läckt ut i soffan i sängen.

Nu kokar jag ägg till lunch. Men det är inte dröm utan verklighet.

2 svar to “Ägg?”

  1. I Shalojn soccer (filmen) lär de sig spela fotboll med ägg. Cirkeln är sluten. Du laddar för Tyskland =)

  2. Aha! Jag VISSTE att det fanns en logisk förklaring!

Kommentera

