Tjo!

Väntar på Terese. Vi ska fippla med ljudet och sitter därför hos mig idag. Tappade en av högtalarna i golvet när jag bar dem från studion igår, men den funkar ändå. Puh.
Har bryggt kaffe som luktar kaffe och alltså gott. Lyssnar på Ring P1 som jag missat i flera månader. Utanför är himlen så blå att det nästan sticker i ögonen.
Jag sov okej.
Jag känner hur magsäckens oro bytts ut mot spirande glädje som hotar att lyfta mig från stolen. Upp i taket och ett litet tjo eller spontandans för att på nåt sätt kanalisera det sköna i kroppen.

I förrgår sa Terese att nu är det verkligen vår. Igår snöade det. Så jag säger ingenting idag.
Behövde bara skriva något glatt, har varit så förvirrat förtvivlad på sistone. Men samtidigt glad.

Idag bara glad. Bara bara.

Kommentera

