Slå sönder och bygga nytt

Drömde att jag kom hem och hantverkare varit i mitt kök. De hade slipat och spacklat och ställt in stora färgburkar. Jag blev arg. Hade inte beställt ommålning. Jag gillar mitt kök. Men samtidigt insåg jag att hantverkarna kommit in med nyckel och att jag ändå, på något sätt, måste haft ett finger med i spelet.

Sen drömde jag att en stor flisa föll från min frukost-te-mugg. Kvar lämnades en trekantig glugg och jag blev ledsen.

De snuskiga drömmarna tänker jag inte redovisa här.

Ett svar to “Slå sönder och bygga nytt”

  1. Jag drömmer om hus som jag inte vet om det finns eller inte.

Kommentera

