Fina farmis

Ringde äntligen farmis idag:

Farmis! Vi måste ses!

Ja, o ja.

Onsdag, kan jag komma då?

Nej förstår du Agnes, det går inte den här veckan. På tisdag ska jag till Maria på besök och på onsdag ska jag lägga håret. Jag ser så förfärlig ut.

Det kan jag inte tänka mig.

Nej, men det kan jag.

Farmis är den coolaste jag vet. Om mindre än en månad fyller hon 90 och ska ha fest. Hon tycker att det är fruktansvärt och verkligen ingenting att fira. Men vi insisterar ju.
Såklart vi gör. Det finns ingen annan som farmis.

2 svar to “Fina farmis”

  1. En av de fina sakerna med att läsa din blog är att det då och då dyker upp en bild på farmis 🙂
    Vet hon att hon snart är ”internetkändis”?

  2. Hon har nog ingen aning. Frågan är om hon skulle skratta eller gråta om hon visste, hehe.

Kommentera

