Nu igen

Sjuk igen, lagom till helg och solsken. Sov nästan hela igår, klämde in en bio, Capote, i mitten som var bra. Sen sov jag vidare och nu har jag ont i halsen, huvet, kroppen.
Hjärnan som ett ludd av icke skärpta tankar och jag vill sova sova sova. Önskar måndag och jag frisk för att dyka ner i filmen igen. Saknar den och tänker att det kommer bli konstigt när vi är klara. Tomt.

Försöker få ordning på surret i skallen, vilket är svårt med ett immunförsvar på helvarv. Och en sockerchock på det efter påskgodiset jag köpte på vägen hem för en stund sen.

Funderar på att somna om under täcket. Sova till huvudvärken dragit sin kos och livets pusselbitar fallit på plats.

Kommentera

