Spontanitet – my middle name

Skickade just iväg ett fullkomligt ogenomtänkt och alldeles för långt sms utan att läsa igenom ens en gång, och jag frågar mig vad som hänt. Lite som i höstas när jag var ett dissat pucko utan att ha märkt det. Förvåningen över min egen, så plötligt avslappnade attityd skänker enorm glädje en segmåndag.

Men så har jag också just fått tillbaka mitt hem och kokar broccoli på min fina spis. Lyssnar på radio igen äntligen efter flera dagar utan, och bovetegröt imorgon till frukost, jey! Så sov jag dessutom så sjukt dåligt och då blir jag oftare mer cool och enkel som person. Och börjar spontanmessa på en helt annan nivå än jag är van vid.

Härligt.

Kommentera

